Oldalak

2014. november 14., péntek

Búzacsírás rántott csirkemell barna rizzsel



Ez az étel igazán nem nagy ördöngősség, de mivel én is csak nemrég tudtam meg, hogy búzacsírával is lehet panírozni, jónak láttam felrakni ide. Hátha másnak is tudok most egy új ötletet adni.

Hozzávalók: 4 személyre:
  • 400 g csirkemell filé (12 kis szelet)
  • 25 g graham liszt (15 g CH)
  • 80 g búzacsíra (33,6 g CH)
  • 2 tojás
  • 1 ek tejföl
  • kevés olaj

Egyáltalán nem bonyolult. A szokásos módon a csirkét felszeleteljük, kiklopfoljuk, és besózzuk. Ezután először a lisztbe, majd a tojásba (én ebbe tettem egy ek tejfölt is), végül pedig a búzacsírába forgatjuk. Ez helyettesíti most a zsemlemorzsát.
Én a rántott húst a sütőben szeretem megsütni. Ehhez a hússzeleteket egy sütőpapíros tepsire sorakoztatjuk és mindkét oldalukat vékonyan megkenjük olajjal. 180 fokra előmelegített gőzös sütőben mindkét oldalukat kb. 20 percig sütjük.
Tálalhatjuk barna rizzsel, vagy sült burgonyával.

Mivel nekem 12 kis hússzeletem lett, egy húsban kb. 4,05 g CH-van.

Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése