Oldalak

2020. július 7., kedd

Avokádókrémes torta pisztáciával




Ezt a tortát tavaly kaptam a születésnapomra a munkahelyemen, az ideire pedig már én készítettem el magamnak. Az eredeti datolyás alsó réteget pisztáciás, mandulás kekszalapra cseréltem.
Amilyen egyszerű, annyira finom és dekoratív kis tortácska.

Hozzávalók egy 18 cm-es formához:

A kekszes alaphoz:
  • 60 g cukorstop háztartási keksz (39,12 g CH)
  • 100 g pisztácia és mandula vegyesen
  • 40 g xilit (24 g CH)
  • 95 g hideg margarin
A krémhez:
  • 3 közepes érett avokádó (nálam 370 g)
  • 40 g xilit (24 g CH)
  • 30 g citromlé (1,98 g CH)

Az alaphoz késes aprítóban finomra darálom a kekszet, a magokat és a xilitet. Összedolgozom a margarinnal és egyenletesen kibálelem az előkészített tortaformába.
A krémhez az avokádók húsát összeturmixolom a citrom levével és a xilittel. A kekszes alapra simítom és kb. 4-5 órára hűtőbe teszem, mielőtt felvágnám.


Az egész torta így elkészítve 89,1 g szénhidrátot tartalmaz. Én 8 szeletre vágtam, így egy szeletben 11,13 g CH van.

Érdemes kisebb formában készíteni, mert több hűtőben töltött nap után bebarnulhat a krém.

forrás: peakshop.hu


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése